دنیای فناوری اطلاعات

جدیدترین اخبار برگزیده دنیای فناوری و تکنولوژی ایران و سایز جهان - معرفی سایت ها و نرم افزارهای کاربردی + لینک دانلود

دنیای فناوری اطلاعات

جدیدترین اخبار برگزیده دنیای فناوری و تکنولوژی ایران و سایز جهان - معرفی سایت ها و نرم افزارهای کاربردی + لینک دانلود

شروع کار با AMP

شروع کار با AMP

 

در حالی که AMP سرعت و مزایای صحیح برای صاحبان سایت ها و کاربران خود را تقویت می کند، صادقانه بگویم، کار درستی برای انجام آن در سایت شما وجود دارد. به احتمال زیاد AMP ممکن است حتی با طراحی یا قالب فعلی شما منطبق نباشد، و نیازمند بازخوانی طرح بندی وب سایت و عناصر وب سایت خود با دستورالعمل های AMP است. با این حال، افزایش سرعت قابل ملاحظه است، بنابراین ممکن است در نظر گرفتن پیاده سازی در سایت شما ارزشمند باشد.

   

رمزگذاری با تکنولوژی AMP فراتر از محدوده این کتاب است، با این حال، افرادی که در Google و AMP قرار دارند، راهنماهای همه جانبه را که به طور مرتب به روزرسانی می شوند، جمع آوری می کنند و برای خود یا توسعه دهنده شما را برای استفاده از این فناوری آسان تر می کند. مرورگر یا ارسال منابع زیر را به توسعه دهنده خود ببرید و می توانید تکنولوژی AMP را در سایت خود بکار ببرید.

 

پروژه سریع صفحات موبایل - بررسی اجمالی پروژه https://www.ampproject.org/

این صفحه اصلی یک نمای کلی از پروژه AMP را فراهم می کند که در یک سبک گفتگو نوشته شده است که باید به صورت خواننده فنی و غیر فنی نیز قابل درک باشد.

 

صفحات سریع شتابدهنده - Amp چیست؟ https://www.ampproject.org/docs/get_started/about-amp.html

این راهنمای فنی، یک مروری دقیق تر از عملکرد درونی پروژه شتابزده صفحات موبایل، شامل آموزش های مربوط به نحوه اجرای آن در وب سایت شما را فراهم می کند.

 

پروژه سریع صفحات موبایل پروژه Github مخزن https://github.com/ampproject/amphtml

برای انواع فوق العاده هوشمند، پروژه AMP Project GitHub مخزن دارای تمام فایل ها و منابع به روز شده برای دریافت وب سایت شما در حال اجرا با AMP، و همچنین تمام کد منبع است که منبع باز است، بنابراین شما می توانید در شگفتی شفاف خود بیدار شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد