دنیای فناوری اطلاعات

جدیدترین اخبار برگزیده دنیای فناوری و تکنولوژی ایران و سایز جهان - معرفی سایت ها و نرم افزارهای کاربردی + لینک دانلود

دنیای فناوری اطلاعات

جدیدترین اخبار برگزیده دنیای فناوری و تکنولوژی ایران و سایز جهان - معرفی سایت ها و نرم افزارهای کاربردی + لینک دانلود

روش های قدیمی در سئو

 در اوایل روزهای گوگل، بیش از 15 سال پیش، گوگل یک موتور جستجوگر هوشمندتر و یک تجربه بهتر برای مرور وب را آغاز کرد. گوگل با تحویل نتایج موتور جستجوی مرتبط با این وعده تحویل داد.

 

کاربران اینترنت متوجه شدند که می توانند به سادگی آنچه را که به دنبال گوگل هستند تایپ کنند و کاربران BINGO بتوانند آنچه را که در نتایج بالا نیاز دارند پیدا کنند، نه اینکه به صدها صفحه نیاز داشته باشند. پایگاه کاربر گوگل سریع رشد کرد.

   

برای کارآفرینان هوشمند و کارآفرین، برای رسیدن به هک های کوچک کمیاب برای رتبه بندی بالا در گوگل، طول نمی کشد.

 

مدیران وب با کشیدن بسیاری از کلمات کلیدی به صفحه، آنها می توانند سایت خود را رتبه بندی بالا برای تقریبا هر کلمه یا عبارت. آن را به سرعت در رقابت قرار دادند که می تواند بیشتر کلمات کلیدی را در صفحه وارد کند. صفحه با کلمات کلیدی تکراری واجد شرایط است و به سرعت در بالای نتایج جستجو افزایش می یابد.

 

به طور طبیعی، اسپم ها بیشتر و بیشتر گرفتار شدند و وعده گوگل به عنوان "موتور جستجوی مرتبط ترین" به چالش کشیده شد. مدیران وب و اسپم ها پیچیده تر شدند و روش های پیچیده ای برای تکرار صدها کلمات کلیدی در صفحه و به طور کامل آنها را از چشم انسان پنهان کرد.

 

همه ناگهانی، اینترنت کاربر ناامید کننده به دنبال

"تعطیلات در فلوریدا" خود را به طور ناگهانی وارد وب سایت در مورد ویاگرا ویاگرا ویاگرا!

 

چگونه Google می تواند موقعیت خود را به عنوان موتور جستجوی مرتبط ترین را حفظ کند، اگر مردم با نتایج چندرسانه ای از صفحات هرزنامه، به نتایج نادرست دست پیدا کنند؟

 

اولین بروزرسانی Google را وارد کنید گوگل در ماه نوامبر سال 2003 به طور گسترده ای به روز رسانی های گسترده ای را به نام فلوریدا منتشر کرد که به طور موثر متوقف کردن اسپم ها در آهنگ های خود بود. این بروزرسانی، زمینه بازی را با ارائه کلمات کلیدی به طور کامل بی فایده و بازنشانی تعادل به نیروی.

 

بنابراین تاریخچه طولانی به روز رسانی Google آغاز شد، و این باعث شد که اسپم ها برای بازی کردن سیستم و رتبه بندی در Google کمی پیچیده تر برای همه باشند.


منبع سئو چیست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد