شروع کار با AMP
در حالی که AMP سرعت و مزایای صحیح برای صاحبان سایت ها و کاربران خود را تقویت می کند، صادقانه بگویم، کار درستی برای انجام آن در سایت شما وجود دارد. به احتمال زیاد AMP ممکن است حتی با طراحی یا قالب فعلی شما منطبق نباشد، و نیازمند بازخوانی طرح بندی وب سایت و عناصر وب سایت خود با دستورالعمل های AMP است. با این حال، افزایش سرعت قابل ملاحظه است، بنابراین ممکن است در نظر گرفتن پیاده سازی در سایت شما ارزشمند باشد.
سریع صفحات موبایل-A.K.A. مرور وب موبایل روی استروئیدها.
آیا تا به حال از شما خواسته اید، «دقیقا چه چیزی در مورد صفحات موبایل سریعا مورد استفاده قرار می گیرید؟» اگر این کار را نکردید، شاید شاید به زودی به زودی به این نتیجه برسید که پروژه منبع باز با نام تجاری Behemoth معروف به
'صفحات سریع تلفن همراه' در مورد به دست آوردن یک پیشرفت عمده در موتورهای جستجو. به همین ترتیب، تیم Google اعلام کرد
12 سپتامبر 2016 در وبلاگ گوگل وبمستر مرکزی که سایت های بعدا امسال مجهز به تکنولوژی پیشرفته صفحات تلفن همراه هستند، با قرار گرفتن در معرض «گسترش یافته» پاداش خواهند گرفت. توصیفها به طرز چشمگیری مبهم هستند، اما قبل از اینکه به نتیجه برسند، نگاهی دقیق به آنچه که صفحات تلفنهای Accelerated است، نگاه می کنیم.
ادامه مطلب ...
بخش موبایل 2 به روز رسانی
در تاریخ 16 مارس سال 2016، گوگل اعلام کرد که به روز رسانی های جدید در ابتدای ماه مه سال 2016 آغاز می شود که تاثیر سیگنال رتبه بندی را افزایش می دهد که به کاربران تلفن همراه کمک می کند تا با نتایج جستجوی تلفن همراه سازگار باشد.
AdWords زلزله ... A.K.A. Adpocalypse
در اواخر فوریه سال 2016، بسیاری از مدیران وب، تغییر قابل توجهی در نتایج جستجوی دسکتاپ گوگل گزارش دادند. تبلیغات AdWords از ستون سمت راست کنار نتایج جستجوی ناپدید شد و به جای آن با 4 موقعیت تبلیغ در بالای نتایج و 3 واحد تبلیغ در پایین نتایج جستجو جایگزین شد.
گوگل به زودی به طور عمومی در 22 فوریه 2016 تأیید کرد که تبلیغات پرداخت با کلیک هرگز در ستون اضافی در سمت راست نتایج جستجوی آلی، به استثنای آگهی لیست محصولات برای برخی از جستجوها، نمایش داده نخواهد شد. و برای جستجو با قصد واضح برای خرید چیزی، نتایج نشان می دهد واحدهای تبلیغی را در بالا و پایین نتایج نشان می دهد.