دنیای فناوری اطلاعات

جدیدترین اخبار برگزیده دنیای فناوری و تکنولوژی ایران و سایز جهان - معرفی سایت ها و نرم افزارهای کاربردی + لینک دانلود

دنیای فناوری اطلاعات

جدیدترین اخبار برگزیده دنیای فناوری و تکنولوژی ایران و سایز جهان - معرفی سایت ها و نرم افزارهای کاربردی + لینک دانلود

درباره amp

سریع صفحات موبایل-A.K.A. مرور وب موبایل روی استروئیدها.

 

آیا تا به حال از شما خواسته اید، «دقیقا چه چیزی در مورد صفحات موبایل سریعا مورد استفاده قرار می گیرید؟» اگر این کار را نکردید، شاید شاید به زودی به زودی به این نتیجه برسید که پروژه منبع باز با نام تجاری Behemoth معروف به

'صفحات سریع تلفن همراه' در مورد به دست آوردن یک پیشرفت عمده در موتورهای جستجو. به همین ترتیب، تیم Google اعلام کرد

12 سپتامبر 2016 در وبلاگ گوگل وبمستر مرکزی که سایت های بعدا امسال مجهز به تکنولوژی پیشرفته صفحات تلفن همراه هستند، با قرار گرفتن در معرض «گسترش یافته» پاداش خواهند گرفت. توصیفها به طرز چشمگیری مبهم هستند، اما قبل از اینکه به نتیجه برسند، نگاهی دقیق به آنچه که صفحات تلفنهای Accelerated است، نگاه می کنیم.

  

 

صفحات سریع شتابزده یک تلاش مشترک بین گوگل و شرکت های قابل توجهی از شرکت های انتشاراتی جازلیون در سراسر جهان مانند Mashable، The Guardian، The New York Times و بسیاری دیگر است. تیم های توسعه این سازمان ها با هم کار می کنند تا فناوری جدیدی را ایجاد کنند که مرور وب را به میزان قابل توجهی سریعتر انجام می دهد. به اعتبار خود، صفحاتی که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته صفحات Accelerated فعال می شوند، زمانی که آنها را بر روی تلفن خود مشاهده می کنید، بسیار سریع، سریع و پاسخگو هستند.

 

به طور خاص، صفحات سریعتر موبایل یک چارچوب هستند، یا مجموعه ای از ابزارها و دستورالعمل ها، که باعث می شود توسعه دهندگان وب بتوانند صفحات وب را ایجاد کنند که سریعا بارگیری می کنند. عناصر اصلی AMP شامل یک رویکرد خاص برای برنامه نویسی HTML، یک کتابخانه جاوا اسکریپت است که سرعت تحویل فایل ها را افزایش می دهد و یک شبکه ذخیره سازی توسط گوگل ارائه می دهد که تحویل سریع تر فایل ها را تضمین می کند.

 

بعضی از نمونه های تکنیک های AMP برای ایجاد مرور سریع وب موبایل فوق العاده سریع عبارتند از:

 

1) فقط اسکریپت های نامتقارن را اجازه می دهد. اغلب وبسایت ها صفحه را بارگذاری نمی کنند تا زمانی که اسکریپت های خاص به طور کامل دانلود نشده باشند، با این محدودیت جدید تنها اسکریپت هایی را که در پس زمینه بارگذاری می شوند را قبول می کنند و بارگذاری صفحه را مسدود نمی کنند.

2) فقط در حال اجرا انیمیشن های گرافیکی شتاب. اعتقاد دارید یا نه، برخی از صفحات وب از اسکریپت های پیچیده ناامن استفاده می کنند که باعث می شود پردازشگر تلفن همراه خود را کند کند، با این محدودیت سازندگان AMP محاسبات ساده تر را در وب سایت هایی که می توانند به سرعت توسط پردازنده گرافیکی در تلفن شما پردازش شوند.

3) Pre-rendering، A.K.A بارگذاری صفحات در پیش است. یکی دیگر از تکنیک های قدرتمند، پیش رندر، هوشمندانه صفحاتی را که احتمالا در پسزمینه بازدید می کنید، بارگذاری می کنند، به طوری که زمانی که شما به آنها مراجعه می کنید نیازی به منتظر بارگیری آن نیست.

 

مثالهای بالا فقط تعداد کمی از تکنیک های بسیاری هستند که نویسندگان AMP از آن استفاده می کنند تا وب سایت ها به طور قابل توجهی سریعتر بر روی تلفن های همراه بارگذاری شوند. در پایان روز، اثبات در پودینگ است، اگر می خواهید صفحات را با استفاده از این تکنولوژی بررسی کنید، افرادی که در پروژه AMP لیستی از وبسایت هایی که در حال حاضر از AMP استفاده می کنند ایجاد کرده اند:

 

وب سایت ها با استفاده از AMP

https://www.ampproject.org/who/

منبع amp چیست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد